Jalle
Viestien lukumäärä : 245 Join date : 17.03.2011 Ikä : 29 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: ~ Runoilua ~ La 9 Huhti 2011 - 4:37 | |
| Anteeksi
Tiedän, että tein väärin Tiedän, että en osaa ajatella sinun tunteitasi Tiedän, että rakastat jotain muuta Mutta silti, mikset ymmärrä, miksi se minua satuttaa
Tiedän, että haluat eroon minusta Tiedän, että minusta et välitä Tiedän, että vihaat minua Olen pahoillani Anteeksi Unohda minut ja jatka elämääsi Ilman minua
Silti, en sitä unohtaa voi | |
|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: ~ Runoilua ~ La 9 Huhti 2011 - 9:49 | |
| hyvä oli, surullisista luettavaa. Meinasin melkein tulla tippalinssi kun luin. Hyvä oli ei voi muuta sanoa
en nyt sanoisi kuuluvatko sanoitukset runoihin, mutta lisään sanoitukekseni minusta tänne samalla nyt jonon jatkoksi. enjoy Tällä ei ole sit nimeä ja se on hyvin henkilökohtainen minulle. Tälläinen olin ennen.
every time i try to change myself i feel so cold inside. i have soon walk over the point where is no return where i stand alone all alone in the dark there is no light in this world what can heal me full all this enviness inside burn me a part
little by little i torn myself creating this other me who let this scars what make feel like a i'm dead inside how hard its me to to walk back because this shadow of myself is never letting ago i will fall sometimes back to the dark and never return....
|
|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: ~ Runoilua ~ La 9 Huhti 2011 - 10:38 | |
| Angstipaskaruno
Tässä talossa, josta ei ole ulospääsyä, eikä valoa... Olen loukussa, ja taidan seota. Kuulen ääniä, joita ei pitäisi, ja näen asioita. joita ei ole. Avaan silmäni, ja näen enään pelkkää mustaa... Tunnen jonkin koskevan selkääni, mutta kun käännyn katsomaan, takanani ei ole mitään! Olenko hullu? Nyt näkyy vain valkoista, pääsinkö jo kärsimyksestäni? Näen valoa, ja kävelen sitä kohti... En koskaan päässyt perille, vaan olen taas täällä.... Kotonani..... |
|
Jalle
Viestien lukumäärä : 245 Join date : 17.03.2011 Ikä : 29 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: ~ Runoilua ~ La 9 Huhti 2011 - 10:55 | |
| Tule takaisin
Älä jätä mua Oikeesti Rakastan sua Miksi tää on niin vaikeeta En jaksa tätä Asut sadan kilsan päässä Ja viimeksi nähtiin kolme kuukautta sitten Rakastan sua Kaipaan sua Tiiän, että säkin mua Mutta miksi mä epäilen että sä unohat mut pian... | |
|