Roolipelaajien Ulottuvuus RU 4.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Roolipelaajien Ulottuvuus RU 4.0

PääsivuPortaaliGalleriaLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 19 käyttäjää, tämä oli Su 4 Elo 2013 - 6:50
RU 4.0 Uutiset
Iso paha susi Icon_minitimeTi 9 Loka 2012 - 5:56 kirjoittaja Eri
Roolipelaajien Ulottuvuus 4.0

23.4.2014 
Chatti löytyy portaalista.
Korjausnurkka poistuu vanhoihin peleihin!

Kommentit: 1
Top kirjoittajat
Alex
Iso paha susi Vote_lcapIso paha susi Voting_barIso paha susi Vote_rcap 
Alice
Haru
Eri
Jalle
Setsu
Lotta
Zoku
Nido
Karppi

Iso paha susi

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Zoku

Zoku

Hevonen
Viestien lukumäärä : 102
Ikä : 34

Iso paha susi Empty
ViestiAihe: Iso paha susi   Iso paha susi Icon_minitimePe 25 Heinä 2014 - 2:58

//Sovittu peli  Setsuan kanssa. Hän tä siis odottelen vastailemaan peliin//

Siitä olikin taas virähtänyt tovi, kun mies oli käynnyt. Ehkä sitksi että se osittin muistutti hänen kotiaan nuoruus vuosilta, ehkä siksi hän välteli sellaisia paikkoja sille ne pistivät hänet aina miettimään ja avaamaan taas kerran jo kertaalleen arpeutuneet haavansa. Big.B kaivoi taskunstansa tupakka askinsa ottaen sieltä yhden sätkän. Hän nsoti sen huulilleen laittaen askin sa takaisin talteen ryhtyen etsimään itselleen tulta. Sytkäri löytyikin hiukan myöhemmin kamalan kiroilun myötä. 

Big.B tunsi kuinka täysi kuu oli tuloillaan ja sen huomasi. Hänen keskittymis kykynsä ei enään pysynyt kunnolla hänen käsissään van hän sai pienistäkin keskusteluiden aiheesta nostettua metelin. Se taisikin olla syy miksi mies oli hakeutunut niin syrhäiselle paikkaa. Täällä hänen ei tarvinnut pelätä, että jotakin kamalaa sattuisi tapahtumaan. 

Täällä häntä ei niin tunnettaisikaan kuin Sertyfonissa jossa hänen bisneksensä oli. Aina täydenkuun lähestyessä mies vetäytyi muutamaksi päiväksi pois bisneksiensä parista. Ja näin se oli parempi. Eihän tämä halunnut seikyttää asiakkaitaan alkamalla ulvomaan kuin mikäkin sekopää ja lopulta onnistuisi raatelemaan asiakkaansa kuoliaaksi.

Siitä olivat monet kirjailiat, tutkiat ja muut ihmiset keksineetkin typerän satuhahmon kuin ihmissusi. Big B murahti ja vetäisi syvään henkeä tupakkaansa ja päästi savut suunsa kautta ulos. Miten nikotiini saikaan hänet rauhoittumaan niin nopeasti. Ilman tätä hän olisi jo käynnyt teinilauman pojille antamassa isän kädestä kun nämä kiusasivat pientä poikaa. Se ei ollut hänen asiansa. Hänen asiansa olivat murhat,tapot,huumausaineet,väkivalta ja sen sallaiset. 

Mies kävi istumaan rennosti puiston tuolille poltellen tupakkaansa hyvin antaumuksen oloisena. Hän sulki hetkeksi silmänsä ja päätti vainkuunnella ympärillään tapahtuvia ääniä. 
//Lyhyt mutta kyll tää tästä//
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kaappikirjailija.blogspot.fi/
Setsu

Setsu

Koira
Viestien lukumäärä : 221
Ikä : 30

Iso paha susi Empty
ViestiAihe: Vs: Iso paha susi   Iso paha susi Icon_minitimePe 25 Heinä 2014 - 3:43

Midori rakasti käyntejä saaristossa, toisinaan hän joutui tekemään kotikäyntejä sekä keskustelemaan muiden asiakkaiden kanssa. Nyt hänen niin sanottu työvuoronsa tältä päivältä oli ohi ja Midori ajatteli vetää pitkän lenkin hieman syrjempänä kesksutasta. Saaristo maisemat oli kauniit. 

Nainen päätti että poikkeaisi vielä puiston poikki jonka jälkeen menisi autolleen ja palaisi kotiinsa, tekemään ruokaa tai mitä itse sillä hetkellä jaksaisi tehdä. Rannan läheisyydestä nainen kohdisti askeleensa kohti puistoa. Midorin käsilaukku oli täynnä sairaalan sekä asiakkaisiin liittyviä papereita jotka pursusi laukusta ulos, laukkua ei voinut edes laittaa kiinni tästä syystä.

Pian, mutkan takaa alkoi pilkottaa pieni kaistale puistoa, lamput hieman valaisivat naisen reittiä jottei naisen tarvinnut kompuroida pimeässä yksin. Naisen kurvatessa mutkan takaa, hän näki miehen puiston penkillä. Nainen siirsi hiuksiaan hieman korvan taakse ja paransi laukkunsa asentoa kun laukku painoi ainakin tonnin kiitos papereiden. Midori alkoi kaivamaan puhelintaan laukusta jotta olisi soittanut eräälle ystävälleen ajan kuluksi, nainen kumminkin astui harha askeleen ja oli kompastua kiveen juuri nuoren miehen kohdalla. Midori ei itse kaatunut mutta laukku levisi miehen eteen hyvin lahjakkaasti. Nainen alkoi nopeasti keräämään papereita hiljaa ja mietti itsekseen. Voi helvetti, miksi nyt sitten piti kaatua. ''Olen hyvin pahoillani.'' Midori sanoi.
Zoku

Zoku

Hevonen

Iso paha susi Empty
ViestiAihe: Vs: Iso paha susi   Iso paha susi Icon_minitimePe 25 Heinä 2014 - 4:00

Big B havahtui transsimaisesta unestaan tömähdykseen jolloin mies avasi silmänsä ja kääntyi sitten katsomaan jalkoihinsa. Jalkojensa juuressa hänellä kömpi nainen joka pahoitteli kamalasti sitä että hänen tavaransa olivat levinneet ympäriinsä mieheen jalkojen eteen.

Big B kumartui hiukan alkaen pomimaan naisen tavaroita. 
-Ei se mitään. Näitä sattuu. Big B sanoi naiselle ja keräsi tavaroita ojentaen aina välillä sairaala kansioita naiselle sitä mukaan kun mies sai niitä kerättyä kasaan. 
-Mikäs sinulla niin kiire on? Että paperitkin onnistuvat lentelemään minne sattuu? Big B tiedusteli naiselta kääntäen meren siniset silmänsä naiseen. Mies näytti tarkailevan naista jonkin aikaa kunnes käänsi katseensa pois naisesta. 

Big B otti rupakkansa ja tumppasi sen lopulta maahan. 
-Ethän ala nyt minulle selittämään tupakasta aiheutuvasta sairauksista? Tiedänn kyllä varsin hyvin. Big B sanoi tälle.
Setsu

Setsu

Koira

Iso paha susi Empty
ViestiAihe: Vs: Iso paha susi   Iso paha susi Icon_minitimePe 25 Heinä 2014 - 4:14

''eh... Ei minulla ole kiire minnekään, satuin vain kompuroimaan samalla kun yritin löytää puhelimen kaikkien papereiden joukosta'', nainen vastasi ja katsoi miestä takaisin silmiin. Kuinka kauniit silmät toisella olikaan. Aivan upeat. Kun mies käänsi katseensa nainen oli juuri ja juuri saanut kaikki paperit kerättyä ja nousi seisomaan. ''Kiitos. Ja ei, en puutu omiin asioihisi. Vaikka olenkin lääkäri asia ei kuulu minulle'', nainen sanoi hymyillen ja sulloi paperit laukkuunsa.

Midori suoristi mustan jakkunsa ja hameensa ja puhisti pienet hiekan jäämät vaatteistaan. ''Jotain syötävääkin pitäisi kai ajatella kun en ole koko päivänä kerennyt syömään.'' nainen sanoi ja nosti laukun olalleen. ''Taidan tästä jatkaa matkaa niin en häiritse teitä enää''.
Zoku

Zoku

Hevonen

Iso paha susi Empty
ViestiAihe: Vs: Iso paha susi   Iso paha susi Icon_minitimePe 25 Heinä 2014 - 5:06

Big B katsoi naista hetken aikaa kun tämä suoristi jakkuaan. MIes havahtui pian naisen kommentiin ruuasta. 
-Itse asiassa.. Big B sanoi ja nousi tuolistaan ylös kääntyen katsomaan naista. 
-Jos vain kelpaa voisin lähteä mukaasi. Mies vastasi. Tämän sinimustat hiukset oli vedetty tyylikkäästi edestä taakse. Huomasi että mies oli käyttänyt geeliä, että tukka pysyisi pois hänen silmistään. Mies vaikutti hentelolle mutta hänen sisältään puski selvästikkin tyypillinen miesten suuri eko ja testosterodin syke. 

-Tietenkin jos teillä on jotakin muuta suunitelmia niin en minä sitten tuppaudu joukkoon. Big B sanoi naiselle  raapien hiukan päätänsä. Ehkä hän oli liian hätiköivää sorttia myös täyden kuun aikaan. Ei hän yleensä näin nopeasti ollut itseään tyrkyttämässä naisten seuraan. Pikeminkin naiset melkein juoksivat hänen perässään normaalisti.
Setsu

Setsu

Koira

Iso paha susi Empty
ViestiAihe: Vs: Iso paha susi   Iso paha susi Icon_minitimePe 25 Heinä 2014 - 10:07

''No jos välttämättä haluat tulla seurakseni niin mikäs siinä'', Midori sanoi hymyillen miehelle ja lähti kävelemään eteenpäin. ''Lähdemme hetken matkaa autolla, lähistöllä pitäisi olla huoltoasema joka on 24/7 auki, voimme siltä hankkia jotain syötävää.'' nainen sanoi toiselle ja kääntyi katsomaan että pysyikö mies hänen kannoillaan.

Olihan tuo kieltämättä outoa että nainen nappaa mukaansa täysin tuntemattoman miehen. Vasta pari lausetta oli vaihdettu ja nainen sokeasti luottaa komeaan mieheen joka halusi tulla hänen seuraansa. Dai tappaisi minut tähän paikkaan jos tietäisi että annan vieraiden miesten seurata minua. Midori ajatteli ja huokaisi hieman väsyneenä. Isoveli jaksaa toisinaan olla rasittava.
Zoku

Zoku

Hevonen

Iso paha susi Empty
ViestiAihe: Vs: Iso paha susi   Iso paha susi Icon_minitimePe 25 Heinä 2014 - 11:32

-Käy se minulle. MIes sanoi tälle ja laittoi kätensä taskuun. 
-Ai niin unohdin täysin esittäytyä.. Big Bad Wolf. Kaikki kutsuvat Big B. Mies sanoi ja jatkoi naisen kanssa kävelyä. 
-Olen rikospoliisi. Selvitän murhia ja otan rosvoja kiinni. Mies selitti että nainen saisi edes jotakin osviittaa siitä millaisen miehen kanssa oli tekemisissä ettei nyt heti ajattelisi miestä pedariksi taikka raiskaajaksi. 

-Oletko ihan lääkäri? Vai oletko perehtynyt joihonkin erityiseen? Big B Kysyi kun he saapuivat autotin vierelle alkaen huikkaamaan  että joku takseista pysähtyisi. 
-Ehkä törmään sinuun uudelleen jos olet perehtynyt selvittämään kuoleman syitä. Big B sanoi tälle hiukan huvittuneena.
Setsu

Setsu

Koira

Iso paha susi Empty
ViestiAihe: Vs: Iso paha susi   Iso paha susi Icon_minitimePe 25 Heinä 2014 - 23:05

Nainen kääntyi ympäri katsomaan miestä joka hänelle juuri esittäytyi. ''Hei Big B, Minä olen Midori Tomoe'' nainen sanoi toiselle hymyillen. ''Olen lähes tulkoon sairaalan johdossa, olen lääkäri sekä työskentelen kuolin syiden tutkimisessa, joten olen varma että tulemme jossain välissä mahdollisesti törmäämään.'' Taksi pysähtyi kaksikon kohdalle ja he nousivat autoon.

''Lähimmälle huoltoasemalle, kiitos'', Midori sanoi kuskille ja nojautui sen jälkeen taksin selkänojaan. ''Miksi olit ihan yksin tuolla pimeässä mörköilemässä?'' Midori kysyi hymyillen mieheltä.
Zoku

Zoku

Hevonen

Iso paha susi Empty
ViestiAihe: Vs: Iso paha susi   Iso paha susi Icon_minitimeLa 26 Heinä 2014 - 22:52

-Hauska tutustua Midori. Big B sanoi tälle ja huomasi samassa kun taksi pysähtyikin heidän eteensä. Mies päästi naisen menemään ensimmäisenä ja tuli sitten tise kyytiin sulkien oven perässään.
-Vähän ajattelinkin että taidat olla myös kuolinsyynpuolella. Big B sanoi tälle katsoen ikkunasta ulos taivaalle kääntyen pian katsomaan kuitenkin naista joka kysyi häneltä jotakin. Kyllä hän tyynenä pystyisi pysymään osasihan hän sen jo ennestään. 

-Tulin vain nauttimaan rauhallisuudesta. Big B sanoi tälle. 
-Töissä saa olla jo tarpeeksi muiden silmien edessä niin, joskus on vain mukava lähteä muutamaksi päivää kerran kuussa hetkeksi jonnekkin ja vain unohtaa kaiken. Big B sanoi rauhallisesti naiselle. 
-Jotkut lähtevät lomailemaan, tai ovat kotonaan ja viettävät aikaa ystäviensä kanssa. MInä pidän yksinäisyydestä. Big B lisäsi tälle.
Sponsored content

Iso paha susi Empty
ViestiAihe: Vs: Iso paha susi   Iso paha susi Icon_minitime

Iso paha susi
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Roolipelaajien Ulottuvuus RU 4.0 :: Clayferia :: Kaupungin keskusta-
Siirry: