| Piirrustuksia kaikilta | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Piirrustuksia kaikilta Ma 28 Helmi 2011 - 4:30 | |
| Tässä on se luvattu kuva Alannasta kun hän oli vielä ihminen, joskus kaaauan kauan sitten suloinen ja nuori neitokainen.. ;3; Tollasia vanhoja vaatteita oli ihan kiva piirrellä ´w` <3 |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Piirrustuksia kaikilta Ma 28 Helmi 2011 - 5:32 | |
| Aikamoinen muodonmuutos! Tää on niin SÖPÖ kyl! >3<
Hmm, jos oisin ollu fiksi niin olisin ite perustanu tän ketjun... Turhaks meni kyllä nyt toi mun oma vähä. Itsekäs paska. :'D |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Piirrustuksia kaikilta Ma 28 Helmi 2011 - 5:36 | |
| no voit poistaa sen ja liittää kuvan tänne? |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Piirrustuksia kaikilta Ma 28 Helmi 2011 - 7:08 | |
| Hieno ajatus, vilpert! En olisi kuuna päivänä keksinyt tuommoista. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Piirrustuksia kaikilta To 3 Maalis 2011 - 9:01 | |
| Piirsin tossa kivan kuvan kun Alanna on löytänyt itelleen jonku joka ei pelkää <3 ;3; |
|
| |
Eri Mestari
Viestien lukumäärä : 791 Join date : 17.02.2011 Ikä : 31 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Piirrustuksia kaikilta Pe 4 Maalis 2011 - 0:28 | |
| Oiiihh!!! ihana ihana ihana ihana kuva Alanna!<33 Supersöpösulonen ja vaikka mitä!
I-H-A-N-A! <3
Loistavasti hahmotkin juuri sellaisia miksi ne ittekki kuvittelin! ;D suloista. kerrassaan! | |
|
| |
Taiou
Viestien lukumäärä : 22 Join date : 20.02.2011
| Aihe: Vs: Piirrustuksia kaikilta Su 6 Maalis 2011 - 8:42 | |
| Awwwwwwww, kuvitelkaapa jos Taiou sais tyttölapsen joskus ´W` <3 rakastuin, vaikka mahdottomuus. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Piirrustuksia kaikilta Su 6 Maalis 2011 - 14:53 | |
| Aaaww! Kommentoin kuvaa jo muualla mutta kommentoin tännekin vielä! Ihana varsinkin toi paita! |
|
| |
Lotta
Viestien lukumäärä : 123 Join date : 23.02.2011 Ikä : 29 Paikkakunta : Karkkimaa
| Aihe: Vs: Piirrustuksia kaikilta Ma 7 Maalis 2011 - 8:52 | |
| Yhyy. Te kaikki ootte hyviä piirtää ja mä oon ihan surkee Melkein kaikki mun sukulaiset on hyviä piirtää mut mä oon ihan surkee. Taioulla tosi ihana kuva | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Piirrustuksia kaikilta Ma 7 Maalis 2011 - 12:22 | |
| =D et ole ainoa joka ei osaa. Ei piirtäminen minultakaan kovin hyvin onnistu.. Ompas taiou todella söpöö=D daddys girl |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Piirrustuksia kaikilta Ke 9 Maalis 2011 - 7:02 | |
| Haha, Luxia lomailemassa Rouxin kanssa Espanjassa, Roux on kuvaajana. <'D idea oli kiva mutta toteutus paska. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Piirrustuksia kaikilta Pe 11 Maalis 2011 - 8:21 | |
| |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Piirrustuksia kaikilta Su 13 Maalis 2011 - 1:42 | |
| O3O Luxiaa ja Rouxia taas, oon ihan hullaantunut tähän ihanaan pariin~ |
|
| |
Jalle
Viestien lukumäärä : 245 Join date : 17.03.2011 Ikä : 29 Paikkakunta : Lahti
| Aihe: Vs: Piirrustuksia kaikilta Pe 25 Maalis 2011 - 6:56 | |
| Miksi te urvelot osaatte piirtää noin hyvin? DD8 Ne on vaan niin nomnom jajajajaaa.. Häpeän tuoda tämän kuvan tänne, mutta samapa se, raiskasin Erin ja Maronin jälleennäkemispelin.. XD Joo tuo on pohjanoteeraus, haukkukaa se mun puolesta.. >_____< | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Piirrustuksia kaikilta Pe 25 Maalis 2011 - 22:24 | |
| Eri on ihan näkösensä! :O Hieno kuva!!! Mikset värittäny sitä? :3 |
|
| |
Jalle
| Aihe: Vs: Piirrustuksia kaikilta Pe 25 Maalis 2011 - 22:48 | |
| Kiitus .. ^^ Kaikki mahdolliset hyvät värikynät oli viety jo uudelle kämpälle (tänään muutto) joten raapustelin vaan lyijärillä, ja en jaksanut koneellakaan värittää kun menisi miljoona vuotta jos hyvän yrittäisin siitä saada XD Ellen sitten yritä tässä muuton jälkeen värittää koneella :33 | |
|
| |
Eri Mestari
| Aihe: Vs: Piirrustuksia kaikilta La 26 Maalis 2011 - 0:14 | |
| Uuh aah! Piirrät Erin paremmin ku minä ever! Reikan FB kuva! Takuton FB kuva. Mä laitan näitä vanhoja piirroksia vielä tännekin näytille. Skannerihan sano ittensä irti että uutta ei valitettavasti oo :C Vaikka oon kyl piirtäny parit jutut. Dämnnnhh... Siinäpä eräänkinlaisessa ropessa Taiou ja Eri! Eri sai seuraa Takutolta. Kahden entisen suurhallitsijan nuorimmat pojat tapaavat. Raziel ja (vanha) Zacharie! Oikeen erieroottinen Setsunai'!! Vanha kunnon Shinichiro! (ainoo vampy mul... niisk) Eri ja Alex Setä ja tytär. .... Zacharie ja köh Setsunai! Setsunai, Zacharie sekä Rosita. Eri ja Rosita. Randomointia Erin&Zacharien yhdistelmä. | |
|
| |
Jalle
| Aihe: Vs: Piirrustuksia kaikilta La 26 Maalis 2011 - 1:11 | |
| Oi, nuo on aivan ihania, tee lisää~ owo Saat käyttää hyväksi nuissa myös Maronia jos jaksat XDD | |
|
| |
Eri Mestari
| Aihe: Vs: Piirrustuksia kaikilta La 26 Maalis 2011 - 1:33 | |
| Jalle, käytin jo. piirsin täs aamulla yhden piirroksen. pitäs vaa päästä scannailee johkai! ;DD JA TUOREEMPAA kamaa. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Piirrustuksia kaikilta Ti 29 Maalis 2011 - 2:29 | |
| Oioi!! :''''D nauroin vede silmissä noille facebook muunteluille.. LOISTAVIA! Millä teet ne? Minä piirtelin siis itse oman hahmoni kuvan, Yorin, saa kommentoida! :))) |
|
| |
Setsu
Viestien lukumäärä : 221 Join date : 23.02.2011 Ikä : 30 Paikkakunta : “Kasva isoksi – äidin iloksi”
| Aihe: Vs: Piirrustuksia kaikilta Ti 29 Maalis 2011 - 4:44 | |
| Aivan ihania juttuja jälleen Eri! :'3uusi matsku oli ihan helevetin hauskaa :'D
Oih Yori, oot todella hyvä piirtämään.o.o <3 | |
|
| |
Eri Mestari
| Aihe: Vs: Piirrustuksia kaikilta Ti 29 Maalis 2011 - 9:20 | |
| Hienoa materiaalia Yori! Pakko myöntää. Ihanat värit ja toisinkuin eräällä, köh, anatomiassa ei ongelmia!! Oon katkera niille jotka osaa käyttää piirtopöytää hyväkseen ja värejä!<3 pif jospa sitä joskus itekki siirtys pois noista puuväreistä... ehkä. heti kun rahaa sataa joskus taivaaalta!
Ite vetelen noi facejutut, lärvikirjaset siis photofiltrellä. Semmonen todella niukka versio photoshopista jossa on hienoin toiminta "leikkaa-liimaa" :'''DDD Mut elää silläkin toistaiseksi. | |
|
| |
Eri Mestari
| Aihe: Vs: Piirrustuksia kaikilta To 31 Maalis 2011 - 3:06 | |
|
Viimeinen muokkaaja, Adele pvm To 31 Maalis 2011 - 8:23, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Tää on sit K-18 materiaalia! <3) | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Piirrustuksia kaikilta To 31 Maalis 2011 - 8:17 | |
| Jessus 8D Sä saat mut näyttämään pervolta ihmisten edessä! 8D Ja sä pistit tänne K-18 materiaalia! AJAI!.. :DD Kuitenkin mahtavia oli 8D
+
Missä on vatsalihakset?!
PS. Toivottavasti muisit tuhota todisteet! |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Piirrustuksia kaikilta To 31 Maalis 2011 - 10:32 | |
| hahaha =DD voi sua adele
Hienoa työtä eri, mahtavia! Muutes tuo yksi alastonkuva näyttää ihan minulla luonnossa=D Etten olisi ollut ajatuksissati;D<3 Jatka hyvää työtä! että tälläinen asia |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Piirrustuksia kaikilta | |
| |
|
| |
| Piirrustuksia kaikilta | |
|